کوسیلنی: در آرسنال احساس راحتی می کنم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - لورن کوسیلنی می گوید از حضور در لندن احساس راحتی می کند.

به گزارش اسکای اسپورتس، این مدافعع 28 ساله فصل را در کنار مرته ساکر در قلب دفاع توپچی ها آغاز کرد اما در بازی با استون وبلا با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و بازی با فولهام را از دست داد. او در بازی رفت برابر فنرباحچه به میادین بازگشت اما با ضربه بدی که به سر او برخورد کرد به شدت مصدوم شد، در بازگشت از مصدومیت در بازی برگشت برابر فنر بر روی نیمکت نشست ولی بار دیگر در برد 1-0 مقابل تاتنهام در کنار مرته ساکر قرار گرفت و عملکرد قدرتمندی را ارائه کرد. کوسیلنی اذعان می کند اعتماد ونگر به او اعتماد به نفس می دهد.

"بازی های زیادی در لیگ برتر انجام می دهیم و این اجازه می دهد تا شما تجربه کسب کنید. هنوز هم می توانم اشتباهاتی داشته باشم اما کم پیش می آید که در تمام طول بازی بد کار کنم. بعد از انجام یک اشتباه شما تنها باید دوباره شروع کنید. شخصیت من آرام و بی سروصدا است و این در زمین به من کمک می کند. اعتماد مربی هم به شما کمک می کند اما اگر اشتباه کنید مجبورید بر روی نیمکت بنشینید. 

برای چندین ماه در سطوح مختلف احساس بهتری داشتم. در انگلستان شما باید سرعت، کنترل، بازی خوانی، توانایی حضور در نبردهای هوایی و پاسکاری داشته باشید و اکنون من حضور فیزیکی خوبی در لیگ برتر دارم."

جنکینسون، مرته ساکر، کوسیلنی و گیبز به عنوان خط دفاعی اصلی تیم ونگر انتخاب شدند و مدافع تیم ملی فرانسه اذعان می کند که مهارت های ارتباطی او هم بهتر شده است.

"آیا من رهبر خط دفاعی تیم هستم؟ سعی می کنم بیشتر با بازیکنان حرف بزنم، این یکی از مشکلات من است که روی آن کار می کنم. درد فاع یک کلمه می تواند مشکل حل کند. این فصل احساس بهتری در تیم دارم، به خصوص از نظر زبان.

چگونه می توانم بهتر شوم؟ زمانی که بتوانم از روی ضربات آزاد بیشتر گلزنی کنم. اگر همیشه بتوانم گل های 20 میلیون پوندی به ثمر برسانم خوب است!"

 

توپچی ها در آخزین بازی فصل گذشته برابر نیوکاسل با تک گل کوسیلنی پیروز شدند و بالاتر از تاتنهام به لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:26 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 267
بازدید ماه : 259
بازدید کل : 30630
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1